کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ فروردین ۲۸, یکشنبه

25. درباره وبلاگ مملکته داريم

وبلاگ مملکته داریم وبلاگ بزرگیه و نویسندگان بزرگی داره و این حقیر در موقعیتی نیستم که بخوام مورد ایراد قرار بدم این وبلاگ رو. ولی  انتقادی رو می خواستم نسبت به این وبلاگ متذکر بشم امید وارم شیر کردن شما باعث بشه نویشندگان این وبلاگ انتقاد این حقیر رو بخونن.
انتقادم اینه که احساس میکنم این وبلاگ خیلی داره از مسیر اصلیش منحرف میشه. دلیلش هم اینه که به خاطر خواننده های زیاد این وبلاگ هر پست این وبلاگ به راحتی تعداد زیادی لایک می خوره و نویسندگان این وبلاگ دیگه واهمه ای از نوشتن ندارند که مورد پسند خواندگان قرار بگیره یا نه. شاید بهتره نویسندگان این وبلاگ دیگه با +100  'خوشحال نشن و طوری بنویسن که هدفشون +1000 لایک باشه. من خودم اینطور حس می کنم که مدیریت این وبلاگ تصمیم گرفته روزی 3 تا پست نوشته بشه تو وبلاگ و هر کدوم مطمئننا 300-350 تا لایک حداقل بگیرند و در مجموع روزی 1000 لایک به آمار این وبلاگ اضافه بشه. حتی اگه کاری از دست نویسندگان وبلاگ بر نیومد متوصل به فیس بوک بشن و از خرد جمعی واسه تغذیه وبلاگ استفاده کنند.
امیدوارم این حسم غلط باشه و بزرگان راه خبط و خطا پیشه نکنند.
کمتر
نسیم شمال نویسنده وبلاگ طامات  

۲ نظر:

  1. سلام نسیم شمال
    ممنون از سخنت
    راستش لایکخور واقعن برای ما مهم نیست، بی تعارف و لوگوی لایکخور هم برای حمایت و دیده شدن لایکخور هست توی وبلاگ. لایکخور یک سرویس هست و نه یک مرجع ارزشگذاری، لایکخور کد هستش و نه تشخیص انسانی... به نظر شخصی خودم وبلاگهای بسیار زیادی هستن که مطلبهای خوبی تولید میکندد و جای بیشتر دیده شدن دارن، و به این هم فکر میکنم که مملکته داریم؟ رو از لایکخور بکشم بیرون حتی :-)
    راجع به فرستادن روزی سه تا مطلب هم انقدر مطلب آماده الان من دارم که بی اغراق بیشتر از هزارتا آماده انتشار هستش و به خاطر همینکه کسی از دست من ناراحت نشه از مطلبی که خوبه و میفرسته ولی منتشر نمیشه من مجبور بودم روزی دو سه تا بفرستم... الان کمترش کردم و سعی میکنم کیفیت کارش رو بهتر از اینی که الان هست کنم و از همه هم خواستم مملکته داریم؟ رو توی جایگاه خودش بهش نگاه کنن و بدونن یه چیزیه که هست اونجا ولی بهترین نیست برخلاف حرفی که لایکخور میزنه... استفاده از خرد جمعی هم برخلاف شکلی که شما بهش نگاه کردی، من نقطه مثبت مملکته میدونمش و مطمئن هستم با پیشرفت وب و امکانات جدید وب برای تولیدکننده های محتوا، روزی همه قادر به انجام این کار خواهند بود و خواننده های فعال یک وبلاگ بتونن از نویسنده های اون باشن

    ممنون باز

    لامپی

    پاسخحذف
  2. سلام طامات، امیدوارم کامنت من رو گرفته باشی :-)

    پاسخحذف