کل نماهای صفحه

۱۳۹۰ اردیبهشت ۳, شنبه

41. گلواژه های آخر شب در پس ریدر

+آقای قاضی من خودم به شخصه دیدم همش با اون خانوم کامنت بازی میکنه همه پستهای اونو شیر میکنه و لایک میزنه. اما اصلا مال منو شیر نمی کنه.
- خوب ایشون مرد هستن غیرت دارن رو شما، نبایدم مال شما رو به اشتراک بزارن
+چطو وقتی رو ما هستن غیرت دارن فقط. آقای قاضی خوب وقتی هم بره رو کسه دیگه رو اون غیرت داره.
-بزارید از خودشون بپرسیم شما رو کس دیگه هم میرید غیرت دارید؟
+ تاحالا امتحان نکردم ولی من رو هرکی باشم رو این خانم غیرت دارم.
- اینو میدونم رو این خانم غیرت دارید. اگه روی شخصیتی مثل X باشید رو شخصیت X هم غیرت دارید؟
+بله آقای قاضی من اصلا رو کسی هم نباشم غیرت دارم همه جا غیرت دارم بزارین یکیش الان تو جیبمه همیشه باهامه بفرمایید غیرت
- خیلی ممنون، خوب خانم قانع شدید؟
+من اصلا شکایتم رو پس میگیرم


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر